mandag 19. januar 2015

Min inspirasjonsdag med Claus Dalby

 Jeg lovet dere jo at denne karen skulle dukke opp neste gang dere var innom....og her er selveste CLAUS DALBY alle sammen :)))) En fantastisk inspirerende og godhjertet mann....jeg fikk gleden av å dele en hel formiddag sammen med...og "vi snakket til og med lunsj"....Oj oj oj..SÅ morro dette var , en dag jeg vil minnes resten av livet. Vi fikk gleden av å høre han fortelle om seg selv og samarbeidet hans med Holmgaard ,som han har utviklet en fantastisk vase sammen med.
 Virkelig vakker vase som er å få i hele tre størrelser og mange gode tanker ble gjort under utviklingen av denne...og se bare hvordan en bukett trives i en slik ....VAKKERT!!!!
 Slik ble vi altså møtt.....Man bare MÅTTE bli glad i det man steg inn i de flotte showroom lokalene til Rosendahl . Det var i Claus Dalbys ånd helt ut til døren...:)


Enda en bukett han tryllet fram for oss....en fantastisk fargesammensetning :)
Blomstene hadde han også tatt med helt fra Danmark....Ååååå så masse lekkert å hvile øynene på!

Klart vi måtte forevige møtet :) (Tror ikke jeg har stoppet å smile enda jeg.....ha,ha :))))

Jammen møtte vi ikke flere "kjent"folk , her er Anne med den flotte bloggen Moseplassen. En hyggelig lunsj ble altså tilbragt med disse to herlige, og gode tips og råd fikk jeg med på veien.
Claus har jo bare en fantastisk bakgrunn bak seg som er bare en glede å få med seg. Han er virkelig en enorm inspirasjon...som jeg er så heldig å bli kjent med i dag....og det blir nok ikke så lenge til vi ses igjen...Denne rause karen ga oss til og med en invitasjon til hans fantastiske hage..... Hvor villt gøy er vel ikke det ? Kjære, kjære Claus....TUSEN TAKK !



Med på denne fantastiske dagen hadde jeg også invitert med meg en god, god venn Bente.
             GLEDER ER TIL FOR Å DELES vet dere ,og jeg delte den med gamle og nye venner i dag :)

                           KLEMMER FRA VIBEKE

 

10 kommentarer:

  1. Åååå ja dette er så stas og så gøy altså!!!!
    Sååå vakre bilder og du stråler som den vakreste blomst min venn❤❤❤

    Takk for koselig melding❤
    Goood klem fra Camilla ;))

    SvarSlett
  2. Le parfum des fleurs fait oublier la grisaille.
    A lovely day
    Fenny

    SvarSlett
  3. Kære Vibeke - det var SÅ hyggeligt at møde dig og Bente. Tak for den flotte, flotte omtale her og jeres besøg. Vi ses. Klem fra Claus

    SvarSlett
  4. What a fun day! Beautiful photos...lovely flowers and you look so pretty!

    SvarSlett
  5. Næmmen, så gøy å se! Du har jo rukket å blogge fra dagen du! Jeg har vært travel i dag og iallefall ikke rukket å besøke andre blogger, så det var faktisk en av leserene mine som tipset om innlegget ditt :)

    Kjempehyggelig å treffe deg i dag! Virkelig superkoselig å få et ansikt på kreativiteten din. Så tenker jeg vi møtes igjen.

    (og du, det er egentlig veldig kort ned til Claus, ta Danskebåten til Kiel så er det bare en par timers kjøring om jeg ikke husker feil).

    SvarSlett
  6. So lovely! The flowers are a gift to see! Looks like a wonderful, wonderful day!

    SvarSlett
  7. Danskebåten til Frederikshavn og så er der ca. 3 timers kjørsel til Århus hvor Claus bor..;-)
    Ja Claus D. er en tusenkunstner alt han laver er bare så smukt/vakkert..<3

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlett
  8. What a great day you had-so love all the flowers!

    SvarSlett
  9. Looks like you had a wonderful time,those tulips were so beautiful,all different colors just breath taking and the vases were lovely and you were glowing.

    SvarSlett
  10. Hei!

    Flotte bilder fra din dag med Claus.
    Er ofte inne på din inspirerende blogg.

    Du har all grunn til å glede deg til hagebesök hos Claus. Var så heldig og besöke hagen i august 14. Raskeste vei er båt fra Larvik til Hirtshals. Kun 4,5 t.
    Derfra ca 2,5 t.

    Beste hilsen
    Irene

    SvarSlett