søndag 13. mars 2016

Lengsel..etter vår !


Jeg er virkelig klar
for VÅR jeg nå...
og synes siste snøfall
smelter veeeldig sakte..

 
Derfor omgir jeg meg med vårblomster her og der i huset, slik at jeg har litt vårfornemmleser ...og påskeliljer som disse...ja de hjelper :) 

Er veldig glad i gamle
krukker med vakker
gammel skrift, disse
 er både norske og danske.









Tror det kommer til å bli litt mildere i været i kommende uke....og det betyr iallfall en positiv ting...at snøen forsvinner og vi kan endelig se litt grønt på bakken igjen :)
Ja jeg er og blir et vårmenneske....og gleder meg stort til å tilbringe mer tid utendørs i hagen...og i orangeriet selvfølgelig :)

                                             God ny uke alle sammen !
                           KLEMMER VIBEKE

 

7 kommentarer:

  1. Våren er overfall inne hos deg og sikkert snart ute også! Og like deilig er det hvert år både å glede seg,og etterhvert se naturen livne til :)
    Enda godt at vi kan gjøre det vårlig inne - så skjønt du har pyntet!Er så tøft med slike gamle vekter...sikler etter en jeg også!Bildene dine gjør ikke sikringen mindre,hihi!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. I'm coming from the lovely Janet's blog and when I arrived here ... well, I felt so amazed by your vintage world and by the wonderfuul old time details I love so much to surround myself with !
    I cannot help but following you, with much, sincere joy !

    Hope your week is off to a great start I wish you all my best for your days to come,
    fondly

    Daniela

    SvarSlett
  3. Påskeliljer er så pen ... Jeg elsker fargen! Vakker våren dekorere!

    SvarSlett
  4. Du skapar stilleben av allt! Sån känsla du har! Precis min stil.
    Det gamla blå skomakarbordet var shabbylicious!
    /Trädgårdspinglan

    SvarSlett
  5. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvarSlett
  6. that is beautiful! So with springtime!
    sunny greetings
    Antje

    SvarSlett
  7. Fantastisk blog - glæder mig til at følge dig
    Happy Easter

    SvarSlett